kasikcisila06 merhaba. Daha denemeye başlayalı 2 ay olmuş lütfen kendinizi psikolojik olarak yormayın. Aynı yollardan geçtim beklemenin zor olduğunu biliyorum öncelikle onu söyleyeyim ama bazen öyle istediğimiz zaman pat diye olmayabiliyor. Öncelikle aşağı yukarı yumurtlama gününüzü hesaplayın o günlerde gün aşırı ilişkide bulunun. Öncesi ve sonrası size kalmış. Daha sonrasını Allah’a bırakın. İlişkiden sonra çocuk olsa bile hemen testlerde falan çıkmaz. Reglinizin gecikmesini ya da yaklaşmasını beklemelisiniz test için de. Bir de en önemlisi Allah vereceği zamanı biliyor, siz üstünüze düşeni yapıp dua edin.