tuba_grz bende reflü ülser ne ararsan var birde mide fıtığı ameliyatı oldum ilk doğumumdan sonra ilk hamileliğimde 9 ay boyunca hiç bir problem yaşamadım mide konusunda ama şimdi 10 haftalık hamileyim yediklerime aşırı dikkat ediyorum yoksa beni süründürüyor gaviscon içiyorum muz falan yiyorum maalesef ekstra gaz problemim de olduğu için simgast kullanıyorum oda midemi rahatlatıyor