anneadayi123123 nurnnur Benim de bazen çok hafif ağrım oluyor gibi kasıklarda belki haftada bir iki kere hissediyorumdur yani
anneadayi123123 anneadayi123123 Doktor iki farklı şeyle baktı alttan muayene etti biraz mantar var dedi fitil ve krem yazdı yine normal buldu akıntımı