Kizlar 3 cocugum var hepsinin ya hamileligi ya lohusaligim yada emzirme donemime denk geldigi icin 123 borcum birikti. Bu sene sukur tutuyorum oruclarimi. Ama ramazadan sonra 123 gun borcumu nasil bitirecem😢 hergun tutsal agir gelir az tutsam bitiremicem dusundukce korkuyorum niye boyle oldu diye😢