sadecesevda benım bırsen hocaydı doktorum oda oradan ayrıldı ama hersey guzeldı sezeryan oldum ben amelıyat bende ıyı gecmedı ama herkesın bunyesı farklı hastanede hemsıreler yardımcı ablalar olsun çok ılgılılerdı ben doğumdan sonra 1 ay boyunca oğlumu ucretsız muayene ettırdım gaz problemımız vardı hemsıreler her gıttıgımızde bıze çok yardımcı oldular