bmkl
@beyzzsenturkkk Aynı isimleri yazacaktım ben de. Diğer modern isimleri pek hoş bulmuyorum. Hatta âlâ ismiyle ilgili bugün sınıfta yaşadığım bir olay oldu. Öğretmenim, dersine yeni girdiğim bir sınıfta bir kız öğrencinin adını sordum. Öndeki erkek olan imalı imalı âlâsu dedi, ben de dalga geçiyor sandım, yani isim taktı kıza sandım. Bunlar üniversitede öğrenci bu arada. Boş bulunup âlâsu mu, diye garipseyerek sordum. Kız da evet dedi, utandım sonra 🤦🏻♀️ hani ismiyle dalga geçen benmişim gibi oldu, öyle isim mi olur ya der gibi çıktı sesim ama asla öyle bir kastım yoktu, olamaz da. Kız da sonra hocam hep yanlış telaffuz ediyorlar falan dedi. Direkt alasu diye okuyorlarmış, a harfini yumuşatmıyorlarmış. Bundan muzdarip olduğunu söyledi. Öğrenciye ayıp oldu ama yapacak bir şey yok 🥲