Daha bugün arkadaşıma bu durumdan bahsettim kendimi tükenmişlik sendromunda hissediyorum mutsuzum arkadaşlar çağırıyor dışar eğlenmeye vs gitmek istemiyorum sağolsun bazıları işin gücün ev temizliğine yardıma ihtiyacın var mı gelelim diyorlar ona da yokum hiç bir şeye yokum evde tek başıma takılmak istiyorum sürekli ala öyle de canım sıkılıyor ve mutsuzum kimseyi de istemiyorum 😀😀😀