sevimlipandahii Letu kullandım yumurtam 18 mm olmuş sol tarafta Çarşamba yada Perşembe vurulma mi söyledi doktor Burdaki bütün eczaneleri aradım iğne yoktu sipariş verdirdim sizce 2. Gune gelir mi sorun olmaz dimi
mystery94 sevimlipandahii bende bugun ilk defa letuya başladım hangi şehirdesiniz tüp bebek merkezlerinin çevresindeki eczanelerde oluyo canım
sevimlipandahii mystery94 Ayy ilçede yaşıyorum ben Burda 10 tane eczaneye sordum yoktu en son sipariş verdirdim 🥲 Pcoslumusunuz sizde
mystery94 sevimlipandahii evet canım pcosluyum ocakta famera ovitrelle Şubatta klomen ovitrelle kullandım Şimdi letuya başladım pazartesi günü büyümüşse ovitrelle vurulcam 3. İğnem senin kaçıncı Doktoru değiştirdim bide bugun gittiğim doktor daha iyi sanırım inş iyi gelir. Vitaminimide değiştirdi ocean verdi mor kutu
tosbito sevimlipandahii pcosluyum letu kullandım bu ay. İğnesiz gebe kaldım. Endişelenmeyin. Ben havuç yemiştim her gün iğne gelmese bile ona kilitlenmeyin yani💗 En kısa zamanda pozitifi görün inşallah
aybalasmom sevimlipandahii bilgim yok üstte kalsın. İğneye gerek kalmadan da hamile kalabilirsin, örnek ben🤭. İnşalah güzel haberlerini alırız