nurakkoyun06 onal7 33 hafta bitti. Bu hafta son sonra izne ayrılacağım. Hastane çantası kıyafetleri falan yıkayıp kaldırmayı düşünüyorum. Hediyelikler, oda süsleme bu işlere odaklanıp evi temizlemek lazım 🤦🏻♀️ yazarken bile yoruldum 😂😎
onal7 nurakkoyun06 ayyy bende aynı durumdayım canım bayram sonrası halledicem inşallah shediyelik çikolata benim sayfam var bi bak modellere istersen istediğin tasarımı yaparım ilhanhediyelikdunyasi 😇 Yardımcı olurum sana model ve fikir için🌸
onal7 1oglanannesi bende sezeryan olucam tarih vermedi henüz doktorum bakalım 5 martta görüş günü o zaman konuşur muyuz bilemedim :)
Rumsamut onal7 33 haftalığa girmek üzereyim %98 hazırım. Bu hafta ufak tefek eksikleri de alıp hastane çantamı tamamlıyorum ve bitiyo inşallah. Git gide ağırlaşıyoruz çünkü çok geçe bırakmamak lazım. Acil bi durum olabilir diye korkuyorum bende her şey elimin altında hazır olsun istiyorum
onal7 Rumsamut bende öyle garantici olmak istiyorum ama kızım 2.5 yaşında aşırı yoruyo anca ev işlerini günlük zorla yapıyorum badana yaptırmak istediğim içinde o olmadan temizliğe kalkamıyorm
onal7 Nfskdrnfs yaa bende 29+5 bsyramdan sonra badana temizlik ve sonraki hafta da çantayı hazırlarım dedim ama geç kalmam inş
betl78 Bende nisanın ortasında sezeryan olacam 31 haftalığım. Kıyafetler yıkayıp utukendi hastane çantasını hazırlamak kaldı
sevacano onal7 Ben 32.haftadayim ben de bayramdan sonra hazirlamayi düşünüyorum daha çok erken 8,9hafta orda 2ay oyle kalicak toz fln olur ben son 35,36da yavaş yavaş başlayacağim kayinvalidem gelicek o yapicak hepsini zaten 😅
onal7 sevacano iyi benim gibi düşünen biri var 😆🤣 yani bende bayramdan sonraki haftasnu badana ve temizlik zaten 2 tane yardımcı abla gelcek haftaiçide kıyafet ve bavul işlerini ayarlarım
alpanne3 Bende çocuğun bu kıyafetlerını yıkayıp utuledım yerleştirdim dolaba hastane çantasını ev temızlıgınu bayramdan sonra başlayacagım büyük ıhtımalle benımde nısanın başında ıkıncı sezeryanım olucak ınsAllah
prinkle Aysima51 aktı mı yoksa meme ucunuzda beyaz birikme mi var ben de 32+3 üm ucunda beyazlık oluyor süt sanıyorum ama direkt aktıysa dikkat edin bence krem falan sürmeye başlamadınız dimi daha
Aysima51 prinkle başlamadım maalesef akıyor yan yattığımda sıkışıyor o da etkiliyor Am yapacak birsey yok doktorum sorun olmaz dedi inş bi mart bitseydi rahatlıcam
prinkle Aysima51 uyarılma kaynaklı bir akma değilse sorun değildir ya doktorunuz da sorun yok demiş zaten kendinizi kasmayın üzmeyin az kaldı artık 😊
nagehan2808 onal7 33 haftalıkğım alışveriş bitti yavaştan yıkamaya başlıyım sonra da valiz hazırlarım diyorum erken mi acaba diyodum da herkes benden önce hazırlanmış çoktan
onal7 nagehan2808 yaa ben de ilk kızımda 33 te hazırlamıştım herşeyi şmdi 30+2 yim valla dün e bebeğe gidip bebeğin eksiklerini tamamladım benim eksikler kaldı bayram sonrası badana olcak adamlar bir günde biter dedi ertesi gün temizlikçi ablalar gelcekev temizlencek halıları perdeleri kuru temizlemeye vercem inş yetişirim😬
Aysima51 Kızlar hastane odası süsleme işine nasıl bakıyorsunuz kararsız kaldım ya gerekli mi gereksiz mi ilk olunca herseyi yapasım geliyor ama
nagehan2808 Aysima51 bence gereksiz. hastaneye çok kişinin gelmesi de gerekmiyor zaten. en fazla eşimle benim ailem gelir onun için o kadar süse gerek yok diye düşünüyorum.