Kızlar 33. Haftada gittiğimde bebeğim 2550 gramdı ve doktor baya önde gidiyor iri bebek demişti. Bugün 35+4 de gittiğimde 2650 çıktı çok az kilo almış. Doktor benim için bu oram daha iyi dedi ama ben çok üzüldüm. Haftaya tekrar bakıcak durursa ona göre davranacağız dedi. Aynı durumu yaşayan var mı ? Böyle olursa erken doğum mu olur