bey3Ginkhvnjoln Arkadaşlar hamilelikte karnının soğuk olması normalmi 4aylik hamileyim ben hiç farketmiyodum eşim herdefasinda karnıma elediğinde niye soğuk karnın diyordu bı haftadır takip etigimde gerçekten de karnım hep soğuk.
ezgi3452 bey3Ginkhvnjoln Benimde karnım hep soğuk. Hatta eşim dokununca neden dikkat etmiyorsun karnın çok soğuk diyor ama kat kat giyinsem bile karnım dokununca soğuk oluyor 34 haftalığım hiç değişmedi🤭
arasecrinimmmm bey3Ginkhvnjoln Benimde böyle arada göbeğim ve ayaklarım soğuk oluyor sebebinide bende merak ediyorum benimki de erkek 19 haftaligim su ann
bey3Ginkhvnjoln Mege_Adanisa normal yani o zaman bende ilk gebelik olunca ister istemez insanda panik korku oluşuyor 🌺😊
bey3Ginkhvnjoln selma128 ezgi3452 Bende aynı şekil araştırdım birazda göbekte gerileme olduğu içinde oluyormuş diyorlar