merve_tp Göbeğim çıktı ama sol tarafım daha şiş sağ tarafım daha boş gibi. Normal mi? Dokununca sol tarafım daha sert sağ tarafım daha yumuşak
yesiimmom merve_tp Bende de öyleydi bu haftaya kadar 14+1 olduk, doktor normal olduğunu söylemişti kontrolümde. Dün ilk kez o toplanmayı sağ tarafımda hissettim alıştım sanırım farklı yerlerde hissetmeye bugün de öyleydi şimdi de ortada hissediyorum😂
1905_1 Anlık bir sey mi sürekli mi? Bazen bebek bir yerde toplaniyor diyorlar biraz dinlenince ya da pozisyon değişince geçiyor diyorlar
1905_1 merve_tp wn iyisi doktora bir sor. Özele gidemem dersen ve devlette sıra yoksa sağlık ocağından senin için randevu ayarlamalarini iste sağlık ocağı kadin doğuma randevu bulabiliyor
aybarssmomm Daha 10 haftalığım benim de sol tarafımda bi baskı ağrı hissediyorum koltuğa falan dayadığımda aşırı ağrıyor böbreğimde mi sorun var acaba diye düşünmüştüm bende 😅
merve_tp aybarssmomm valla sol taraf daha büyük içimden cocuk sola mı yerleşti acaba diyorum ama cok erken
merve_tp 1905_1 valla dün gittim doktora unuttum bunu sorayım ama doktor da bir şey demedi. Ben de anlamadım yine de gidicem doktora
merve_tp yesiimmom aaa cok ilginç ben de haftaya 14’ü bitirmiş olucam cok heyecanlıyımm oynamasını hissetmeye 😍
yesiimmom merve_tp Evett ben de öyleyim valla hemen hissedeyim istiyorum hareketlenmelerini bu şişkinliği bile farklı yerlerde hissetmek bu kadar garipse hareketlerini düşünemiyorumm😊