senaakck İki isimde güzel ama Alparslan’ı bu ara çok duydum o yüzden Altay. 🥰 Aybars ismi de çok güzel, fikir olsun
merve_tp Alparslan’da cok güzel ama Altay cok şıkk benim arkadaşımın oğlunun adı Altuğ çok beğeniyorum