Kızlar selam benim reglime daha 10 gün var. 4-5 gün önce hafif leke gibi gelmişti bugün kahverengi bir akıntı geldi. Şimdi sildikçe ara ara geliyor. 8-9-11 şubatta ilişkiye girdik en yüksek gün de 11 şubat olarak görünüyor. Sizce yerleşme olabilir mi. Çok hafif kasık bacak karın altı sırt ağrılarım var. Göğüslerde hassasiyetim ve şişme yok gibi. Yaşayan var mı ümitlenmek istemiyorum da hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum