ilkdeneyimimmm betul_tkdmr01 bende 38+1 sahur da şiddetli bir sancım oldu bir dakika sürmüştür tahmini sol kasığımda başlayıp ayak topuğuma Önen bir ağrı şuan da uyudum sabah yine aynı sancı ile uyandım erkek bebek benim de
betul_tkdmr01 Sirvaan dogumunuz nasıl olack sezeryanmi normalmi Allah şimdiden kolaylık versin benim karnım bazen çok ağırlaşıyor gidemez oluyorum