mamitaaa211 ben iki kere çatlama iğnesi oldum benim prenglydi mesela ovitrellede yumurta 36 saat sonra çatlıyorsa benim iğnem 12 saat sonra çatlatıyordu. İlk ay tutmadı benim zaten ilk ay tutmayınca ikinci ay ihtimal yükseliyor bir de doktorum bana ikinci ay bir takviye yazdı tuttu çok şükür bebeğin tutunmasında kullandığım takviyenin işe yaradığını düşünüyorum çünkü çok kaliteliydi ve doktorum sadece yumurtalıklarında işe yarayacak dedi senin için değil dedi