bensuunsal kese yuvarlaksa kız daha oval ve fasulye şeklindeyse erkek diyor bazı inanışlar ama bir fikrim yok bazı doktorların buradan yüksek ihtimalle tahmin ettikleri ve söylemedikleri 😅 ben dün ilk kontrolüme gittim 5+2 idi yuvarlaktı gerçekten ve doktor hediye olarak pembe bebek albümü hediye etti bizde bize mesaj mı vermek istedi diye düşündük çok mantıksız ama işte umut dünyası😂😂😂