Mel0s ya aynı ben gibisin canım ben de geceleri ter içinde uyanıyorum başlarda enfeksiyon falan mı var acaba ateşim mi çıkıyor diye düşündüm ateşimi de ölçtüm o da normal heralde gebelikten oluyor sabahları duş da alamam üşütürüm o halde işe gitmek zorunda kalıyorum hiç içime sinmiyor ama napıyım 😞