Dünden beri karnım küçülüp büyüyor korkuyorum acaba bebeğe birşey mi oldu son zamanlarda büyük aylarda kaybedenleri duydukça daha çok kötü oluyorum kendimi motive edecek de birşey bulamıyorum 2.gebeliğim herkes hissetmeye başladım deyince ben 16+2 oldum hala hissetmiyorum dün bir kıpırtı hissettim sonra omu bağırsak hareketleri mi diye arafta kaldım cuma gününe kadar nasıl beklicem hiç bilmiyorum çok kötüyüm gerçekten 🥺😢