2prensesannesiiii inşallah hamile kalırsın ya, Rabbim bu hayırlı ayda olmayana nasip etsin. Benim hiç cocuğum yok iki kere düşük yaptım birdaha olmadı.
Bu ilaç bana umut olursa doktora çok dua ederim gözlerim dolar. İlacı içinde adet günümde hiç ağrı çekmedim tam tersi dinçtim, normalde benim adet zamanımda hastanelik oluyorum. Adetim bu ay bu ilaçtan dolayı 7 gün sürdü, sanırım rahmim temizleniyor hamileliğe hazırlıyor diye düşünüyorum, içimden öyle geçiyor. 😊inşallah bebişimiz olur. Kadınlar kulübünde bu ilaçtan hamile kalan çok duydum. Darısı başımıza