Kızlar merhaba , 22+1 im bugün detaylı ultrasonum vardı doktor bebek haftasına göre büyük görülüyor dedi normal de kontrolümde de kadın doğumcu yaklaşık 1-1,5 hafta önden gittiğini söylemişti. Bugün perinatoloji doktoru 23+3 hafta ile uyumlu gibi dedi kilosu da 570 dedi ordan çıkıp kadın doğumcuya kontrolüm vardı ona gittim k da 24 haftayla uyumlu kilosu 740 dedi böyle bir şey olabilir mi aynı anda bu kadar fark olur mu ? Doktorum 2 hafta sonra gebelik şeker yüklemesi yapıp bakalım dedi. Böyle durumlarla karşılaşan var mı ?