aysegulmustafa Bugün nst çekildi 57 yazıyordu ekranda kalp atışı da 154. Ben iki üç gündür karin ağrısı çekiyorum, agrim oluyor ama sancı mı ne anlamiyordum. Bugün bu şekilde çıktı, doktor normal dedi. Bu durumu yaşayan var mı?
Fatmanur_0416 aysegulmustafa bende de aynı bana bişey demedi gerçekten çok sert sancılar doğum nasıl olur dayanır mıyım artık bilmiyorum
3oglanannnesi aysegulmustafa 57 çıkmadı önemli değil aynı aralıkla bu değerleri en az 3 kere nst de görmeniz önemli dr da demiş zaten öenmli değil diye
aysegulmustafa Aysgulgndz normal dedi, bu haftalarda olur dedi. Ama bu sancı miktarı azsa bile karnımı çok ağrıtıyor, doğumu düşünemiyorum
Fatmanur_0416 aysegulmustafa ya ben normal ve sezeryan karşılaştırınca bana göre sezeryan zor ki doğum sancısını kaldıramayan vücudum daha doğrusu bu küçük sancılarda bile zorlanan ben sezeryanı kaldıracağımı hiç düşünmüyorum artık şaşırdım kaldım vallahi
aysegulmustafa Fatmanur_0416 bende iki arada bir deredeyim tabiri caizse, süreç ne gösterir bilmiyorum benim doğum şeklim henüz belli değil.
yarensl Fatmanur_0416 sezaryen düşündüğünüz kadar zor değil emin olun kendinizi korkutmayın 1 gün zorluyo sonrasında geçiyo 🌸
Fatmanur_0416 aysegulmustafa valla bebeğim 29 dan beri başı aşağıda ama çok kilo almaya devam ederse sezeryan olur diyen bir kaç kişi de var bakalım hangisi olacak hayırlısı olsun hakkımızda inşallah ama normal daha bi mantıklı ay bilmiyorum yaa 😅
aysegulmustafa Fatmanur_0416 benim bebiş 35 haftalık ve bugün kontrolde baş asagi dondugunu söyledi doktor, tombik devam ederse benim de sezaryen olacak, hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Fatmanur_0416 yarensl bence kişiden kişiye değişiyor yengem de sezeryan oldu sonraki gün kalktı sıkıntı çekmedi ama annem çok kötü geçirdi bilmiyorum ben yapabilir miyim
kif @aysegulmustafa oruç tutmuş muydunuz bende arada tuttum ağri attı emin olamadım neyden ? Tıpkı sizin düşündüklerinizi düşündüm
yarensl Fatmanur_0416 tabiki bünyeden bünyeye değişiklik gösteriyor olabilir ama önemli olan kendinizi korkutmamanız sağlıklı doğumlar dilerim 🌸💞
nse0103 34+6 yim bugun nst cektirdim, sancim cikti alttan muayene edildi, acilmam yoktu, serum verildi, tekrar nst cekildim yine sanci cikti ama ben hic hissetmiyorum birsey, 4 gun sonra tekrar nst ye cagrildim bakalim hayirlisi neler olacak 🤲
aysegulmustafa nse0103 ne kadar sancı çıktı ki acaba, bana böyle bir şey demedi doktorum, zamanında sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Beatitude nse0103 aynı şeyleri bende yaşıyorum ben sancı çekmiyorum ama ntsde çıkıyor 35 hafta oldum serum ne verdiler içine ne koydular
nuriyegcl nse0103 merhaba bende 35+2 yim bugün benimde aynısı oldu nst çekildi ağrı çıktı serum taktılar tekrar çektiler yine çıktı bende ağrı hissetmiyorum sadece karnım ara ara taş gibi oluyor dedim o ağrı işte dediler hayırlısı bakalım zamanını doldursa da gelseler bari aceleci bebisler 🥹
Fatmanur_0416 aysegulmustafa benimki biraz erken dönmüş sanırım senin bebişim kilosu kaç boyu falan valla bana doktor bişey demedi daha bakalım haftaya bişey söyler kesin 37 oluyorum artık