Nasny izzzzz bende haftaya yaptıracağım başiskele aktifte öner beyle medarda izzet bey arasında kaldım 🥲
biryazgecesiii izzzzz ben Semih Özeren’de yaptırmıştım. Çok da memnun kaldım açıkçası doktor çok ılımlı 1.5 saat yanında durduk resmen, bize fotoğraf verebilmek için bile baya uğraştı.
zynpmert Nesli17 merhaba Bende Bertan Akarda yaptırıcam da renkli olarak bakıp fotoğraf veriyor mu acaba kaç dakika sürdü?
biryazgecesiii izzzzz evet özel muayene ben yaptıralı baya oldu yılbaşından çok önceydi 18 hafta geçmiş üzerinden o zaman 7000 tl idi şu an ne kadardır bilemiyorum.
meltem1734 izzzzz ben de pazartesi gittim semih beye o kadar bilgili , o kadar sıcak kanlı bir doktor ki baya inceledi bizim bebişi :) ücreti 8 Bin tl