Kızlar ben ilk gebeliğimi enfeksiyondan kaybettim 17 haftalıkdı ama enfeksiyon olduğumu anlamamıştım bile doğumdan sonra belli oldu suyum gelmişti şimdi ben yine hamileyim 8 haftalık bunda da korkuyorum normal olarak dikkat ediyorum ama sürekli bi endişe bu hafta vajinal kuruluk başladı dudaklarımda kuruyo sürekli hafifde yanma var geçen ay idrar testimde enfeksiyon falan yoktu ama yine endişe ediyorum kuruluk yaşayan var mı bu haftalar da