ela1128 Devlete gidiyorum ama devlet cinsiyeti çok geç söylediği için cinsiyet için özele gideceğim doktora gittiğim zaman ne diyeceğim cinsiyeti öğrenmek için mi geldim mi diyeceğim
Tomriscvn ela1128 canım benim arkadaşlarımda hep öyle yaptılar ama şöyle söyleym ben özel takipliyim doktorum 12.haftada tahmin yaptı kesin olarak 16da söyledi tahmini doğruydu o ayrı 🤣
minikmucizem26 ela1128 ben devlet takipliyim bugun ben sormadan doktor cindiyetj soyledi…15 +4 haftaligim
rumeysa_d ben 11. haftada öğrenmiştim ama bebeğin gelişimi için yanlış hatırlamıyorsam 14. hafta falandı ona göre gidebilirsiniz