Kızlar size bir şey sormak istiyorum sat tarihim 29 ocak ve yaklaşık 10 gündür süren aşırı bel ağrım yanında kasık ağrım var göğüslerim patlayacak duruma geldi bugün regl tarihine 1 gün kaldı artımed marka test yaptım negatif çıktı ama hala hasta olmadım özellikle regl dönemlerimde göğüslerim böyle olmazdı ama yanılma payı olmaz diye düşünüyorum sizce ??