Arkadaşlar merhaba daha önce de yazmıştım ama tekrar sormak istiyorum .
10+2 deyim ama hala bebek kese de görünmedi doktor ultrasondan bakınca gördüklerim pek hoşuma gitmedi dedi şuan kocaman bir kese görmem lazımdı dedi belki geç gelişiyor yavaş gelişiyordur dedi
Pazartesi tekrar gel bakalım dedi o zaman da göremezsek boş gebeliktir kürtaj dedi
Bu durumu yaşayan var mı bilgisi olan biri varmı 3.aya yaklaştım neredeyse ama hala bir şey yok umudum kalmadı gibi artık