Herkese merhaba sizlere bir sorum olacaktı dün 9 haftalık gebe olduğumu ögrendim fakat geçen ay yani 14 ocakta ilaçlı pet ct çektirdim gebeliğimi bilmeden farklı Dr bu durumu anlattığımda DNAsyla ilgili çok sorunlar olabileceğini söyledi kafama çok takıldı ağlıyorum üzülüyorum aldırıp aldırmamak size kalmış dedi sizce pet ct bebeğe zarar vermiş olabilirmi. Benim durumumda olanlar varmı gebeyken pet ct cektiren oldumu çok merak ediyorum 😔