Merhaba anneler bugün haftalık kontrolümüz vardı (devlet hastanesi takipliyim) 37+4 haftalığız geçen haftalar da bebeğin karın çevresi için 2 hafta geride denilmişti. bu hafta ise haftasıyla uyumlu çıktı ama bu seferde suyu fazla 5 cm denildi şekerden şüphelendi daha önce de 28. Haftada suyu fazla denildiği için şeker yüklemesi yapmıştım sonuç normal çıkmıştı. Doktor kan şekerini öğrenmek için kan istedi bir hafta boyunca şeker ölçüm sonuçlarını not al dedi. Sonuçlara göre eğer şeker kaynaklıysa doğumun erken olur dedi şeker değilse bebek de büyük olabilir dedi. Kan sonucum normal çıktı. Evde ölçüm yapmam için cihaz almam gerekiyor ama sonuç temiz çıktı sizce su fazlalığı şeker ile mi alakalıdır 1 hafta için cihaza boş yere para vermek istemiyorum. Durumu benim gibi olan var mı sizce ne yapmalıyım?