Uzman Dr. Refaettin Şahin Liv hospital bahçeşehir Hastanesi’nde detaylı ultrasona girdim. 21+3 de gittim. Doktor ilk muayenede 30 40 dakika çok güzel bir şekilde her organı bizim anlayacağımız şekilde anlattı ve inceledi. Fakat miyomlarindan dolayı yüzünü göremedik. Tatlı yiyip gel ikinci kez deneyelim dedi. İkinci ve üçüncü de de yarımşar saat uğraştı sirf güzel fotoğraf verebilmek için ama olmadı. Buna rağmen pes etmedi. İki hafta sonra gel bakalim belki yüzünü görürüz dedi. Kısacası cok ilgili, güler yüzlü, tatli dilli biri. Ayrıca her baktığı detayi bize o kadar güzel ve net açıkladı ki cok memnun kaldim. Herkesin mutlaka gitmesi tercih etmesi gereken bir doktor.