Kızlar dün hastaneye gittim doktor bana ultrasonda bakıp çocuğun vücut bölgelerinin normal olduğunu karın bölgesinde de gerilemede olduğunu söyledi yani karın bölgesi henüz gelişmemiş biraz daha geriden geliyor dedi daha önce hiç böyle bir şey söyleyen olmamıştı dün böyle bir konuyla karşılaştım aynısını yaşayan oldu mu hiç