bukkar Merhaba, 25 haftalık gebeyim. Medical park ankarada doğum paketim var. Doktorum hiç tansiyonumu ölçmedi. Tansiyon takibi yapılması gerekmez mi? Sizde nasıl acaba?
Tomriscvn bukkar Bende medical park takipliyim canım bendede hiç ölçmediler aynısnı bende sorguluyorum 🤣
cmrc bukkar benim her gittiğimde ölçülüyor zaten maalesef şuanda yüksek tansiyondan dolayı hap kullanıyorum 🤷♀️
suragungor bukkar ben gebelik onceside tansiyon hastasi oldugum icin doktor kontrolumde tansiyonum olculuyordu nefroloji takipliydim birde surekli onada kontrole gidiyordum evde de kendim gunde 2-3 kere olcuyordum
sara29 Benim kadın doğum doktorum her gittiğimde kan ve idrar tahlili istiyor sadece(ayda 1). Perinatolojiye de gidiyorum o tansiyon ölçümü istiyor.
Tomriscvn bukkar 23 haftalığım canım bende birde bu aralar yemek yaparken falan tansiyonum düşüyor gidince doktoruma söyleyeceğim hatta benimde ilgimi çekti ama bu durum şehir hastanesi mesela hep ölçüyor