beyzaarc çok ilgisiz çok yoğun çok yorgun
Arkadaşlarına gelince buluşuyor sabah 5 lerde eve geliyor ama beni dışarı çıkarmayı geç market alışverişine bile götürmüyor yorgunum sen hallet diyor
Evin tüm maddi manevi yükü bende
Para düzgün kazanamıyor eve geliyor akşam7 den gece 3 e kadar bilgisayar oynuyor
Yada oyun oynamazsa arkadaşlarıyla dışarı çıkıyor
Ve bu Hamilelşkte bu kadar arttı önceden böyle değildi çalıştığım için yardım ederdi şimdi doğum iznine de ayrıldım kesinlikle yardım etmiyor
Hamileyim zorlanıyorum diyorum abartma taş taşımıyorsun gibi yapıyor
Çok batmaya başladı hareketleri
Aileside kızıyor ona ama kimseyi dinlemiyor 3 yıldır evliyiz 8 aydır hamileyim 8 aydır böyle