eeminess evet canım gittim ama bakamadılar çok dar olduğu için çatıya doğru ilerleyemedi 3-4 defa denedi en son azarladı😀nstye bağladılar sonucu doktora attılar duruma göre yatış verebilir dr falan dediler ama sonra normal dedi dr. Ama hala kanamanın sebebini anlayamadım hergün azar azar devam ediyor