gizemiaaa 5+4deyim ikizlere hamileyim kızlar ama aşırı derecede halsizim yorgunum kolum kalkmıyor sürekli uyumak istiyorum 11 de uyanıp 12 de tekrar uyuyorum. Bu durum psikolojimi de etkiliyor daha önce yaşatan var mı normal mi
eminaas gizemiaaa ben oğluma hamileyken ilk 4 ay uyumadığım kadar uyudum bildiğiniz kafam düşüyordu 4 aydan sonra o uyku hali geçti
bmkl gizemiaaa İkiz olmadığı halde çok halsizim sürekli uyuyorum bir de ikiz gebelikte bu iki katına çıkar sanırım
denizhelensarpberat gizemiaaa ben 14 haftalık hamileyim halen uyuyorum halsizlik hep var ama doktor d vitamini ve başka farklı bir vitamin verdi onlarla biraz iyi oluyorum zamanla alışıyorsun hatta bazen çok uyumaktan kafanda ağırlık oluşuyor sana tavsiyem evin için 15 dk yürü iyi geliyor
mrvgrbz gizemiaaa bende öyleydim 12 haftadan sonra bir enerji geliyor ama uyudukça kalkamıyor insan günlük yürüyüşler iyi gelir
gizemiaaa eminaas çok yormaya başladı yinede Allah’a şükürler olsun ama hiç böyle hayal etmemiştim ❤️
gizemiaaa bmkl daha önce bir hamilelik yaşadım ama düştü onda hiç böyle değildim ondan yadırgıyorum galiba Allah yardımcımız olsun
eminaas gizemiaaa ben çalışıyordum işten gelince 5 dk uzanayım diyordum o 5 dk 2,3 saat uyumak oluyordu 😂😂
gizemiaaa denizhelensarpberat doktor bana vitamini 12. Haftadan sonra verebileceğini söyledi onu bekliyorum. Bugün 1 saat kadar çıktım yürüyüşe soluk soluğa kaldım eve zor attım kendimi minicik şeylerin beni bu kadar yorması çok tuhafıma gidiyor 🥹
denizhelensarpberat gizemiaaa zaten 12.hafta ve sonra ki zamanlarda biraz daha iyi olursun şimdilik psikoloji vs biraz kalmıyor insanda malum senin kanınla besleniyor bebişlerin halinin kalmaması normal bol bol su iç ki sonra ki zamanlar başın falan ağrımasın dayanmaya çalış sabah uykudan uyanınca kesin kahvaltı da yumurta ye beyaz peynirle iyi geliyor
gizemiaaa denizhelensarpberat teşekkür ederim❤️ su içiyorum bol bol kahvaltıyı da eksik etmiyorum bakalım gerisi rabbime emanet
MrsKr gizemiaaa 5+5 ikizlere hamileyim ben de uyuyorum çok halsizim çok bulantım var ayakta duramıyorum bulantıdan bi de reflü başladı sanırım yani her şey bu kadar erken mi başlıyodu gerçekten 🫠
mervea211 MrsKr bu haftada ikiz olduğunu nasıl öğrendiniz acaba ben 5 haftada gittim keseyi göremediler bile mesela merak ettim
gizemiaaa MrsKr günümüz aynı🥰 bulantım yok çok şükür sadcee halsizlik yorgunluk bütün ikizlerde ekstra oluyor galiba
mervea211 gizemiaaa bu haftada ikiz olduğunu nasıl öğrendiniz acaba ben 5 haftada gittim keseyi göremediler bile mesela merak ettim beta nasıldı mesela
gizemiaaa mervea211 ilk verdiğim de 272 İki gün sonra 1087 4+6 da vajinaj muayeneden iki kese gördük🥰
MrsKr mervea211 benim tüp bebek ve 2 embriyo koydurduk kan verdiğim gün beta değeri yüksek olunca zaten muhtemelen ikisi de tuttu diye konuşmuştuk hemşirelerimle vs kese görmeye gittiğim gün de iki keseyi de gördük 🥰 sağlıkla ilerlesin inşallah