betulco 1994ozay Trendyol millada takım var üç dört farklı rengi vardı aldım ben 160 boyum o zaman karnım büyüyecek diye 50 beden aldım senin boyuna göre olur çünkü paça boyu da baya uzundu ismi büyük beden haki lastik kemerli alt üst takım
kkaahhss 1994ozay instagramda zeysus sayfasından almıştım hem kalitesı kumaşı taş gıbı hem duruşu çok güzel .boyunu kaç istersenız o sekılde yapıyorlar hamile iken bende ordan aldım her özel günümde gıydım hala da gıyıyorum tavsıye ederım