cansusare Merhaba 10 haftada 2,5 13 haftada 2.8 ilaç kullanıyorumm dozunu yükseltti doktor çok düzenli kullanmama rağmen çok düşmüyor canımı çok sıkıyor bu değerler 😢
rumeysa_d ben de bugün gittim doktor yine yükseltti. 1 aydır 75mg kullanıyordum şimdi 100’e çıkarttı yarın 30. haftaya giriyorum, doğuma kadar düşürmeyi planlıyor şu an 3.98 değerim 🤷🏻♀️ bebek sağlıklı olduğu sürece hiiiçbir şeyi takma kafana