bmkl bilgiler için çok teşekkür ederim işte bu şekilde kafa karışıklığım oldu haziran olmuş olsam şimdiye doğum olması lazım martta diye tahmin ediyorum benim doğumum haziran gözüküyor detaylıya falan herşeye gittim herkese de sat tarihimi söyleyince doktorlar ölçüyor ve uyumeuz demiyor hatta detaylı ultrasonda sordum herşey gayet uyumlu dedi ve her doktor bu şekilde diyor