gizarya Kızlarr adana da algomed hastanesinde doğum yapan varmı ve doğum ücreti hakkında bilgi verebilecek olannn
esrashnn01 gizarya ben algomed takipli değilim ama duyduğuma göre doğum ücreti 29500₺ formda konuşuyordu kızlar orada gördüm
Merveazelya21 gizarya ben ilk doğumumu üç yıl önce algomed ayten hocada yaptım Ayten hoca bu hastaneye geldi diye geldim çokta memnun kaldım şimdi ikinci gebeligim Kasımda doğum olucak yine burda yapicam inşallah
Merveazelya21 gizarya ücreti 32500 diye biliyorum kartla 38000 yinedee hastaneyle net konuşmadım daha cuma kontrolüm var sorunca yazarım
gizarya esrashnn01 teşekkür ederimm ilk doğumumu ayten baymas çöktü de yapmıştım o zamanlar adana hastanesindeydi çok memnun kaldım doktordan değil de hastaneden tereddütteyim okuduklarınızda memnuniyetsizlik çok muydu
esrashnn01 gizarya benim çevremde hep Ayten hocayla gerçekleştirdi doğumu yani algomed hakkında çok bilgim yok açıkçası fiyat konuşuyorduk kızlarla herkes gittiği özel hastanenin fiyatlarını yazmıştı o sırada gördüm
beyzanur0138 @Sultan_0604 sakın o hastaneye de o doktora da gitmeyin benim hayatımda büyük sınavlar yaşattılar bana ıkız gebeliğimde bebeklerimi doktor ihmali yüzünden kaybettim