Bir aydır yaşıyorum ilk hafta doktor kontrolüme denk geldi fitil ve krem verdi doktor kullandım krem daha çok kaşıntı yaptı ama fitil iyi geldi bi kaç gün sonra kesildi 2 hafta sonra tekrar başladı kremi kullanmaya devam ettim ama hiç bi faydası olmadı kafayı yicektim doktoru aradım fitilden tekrar kullanabilirsin dedi(tek kullanımlık) sürekli fitil kullanmak istemediğim için kendim çözüm bulmaya çalıştım sirkeli suyu denedim evet ama tam verim alamadım onunla en rahatlatan sık çamaşır değişimi oldu ama öyle bi akıntı geliyo ki saat başı değiştirmek zorunda kaldım onada çalıştığım için ortam müsait olmayınca pamuklu tshirtlerimi günlük ped gibi kesip kullanmaya başladım kullan at yapıyorum gün içinde o bezleri akşam iş çıkışı evde direkt değiştiriyorum ve gece yatarken iç çamaşırı giymiyorum bu şekilde uykumda düzene girdi artık uyuyamaz olmuştum kaşıntıdan