Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım 7 aydır evliym gebelik istiyorum korunmuyoruz 7 aydır fakat gebelik oluşmadı. Kadın doğuma gittm alttan ultrasonla baktı tertemiz rahim yumurtalıkların çok iyi dedi hormon testi istedi adeti bekliyorum ben şuan fakat adetim gecikti bir haftadır bu ay yumurtlama dönemimi takip ettim ilişkilermi ona göre yaptım test yaptım negatif çıktı . Eşimde doktora gitti değerli normalden çok az düşük fakat morfolojisi %1 bu durumla karşılaşan var mı