almakay Kızlar puset araba ikinci el almak mantıklı mı içim rahat etmiyor bebeğimden kısıyor gibi hissediyorum ama eşim çok para vermiyor her şeye ne gerek falan diyor bende böyle çözüm buldum
beyzzsenturkkk almakay 2. bebeğime hamileyim 3. kez aynı arabayı 2. el alıyorum çok temiz arabalar var neden böyle düşünüyorsunuz bi arabaya 20-30 bin veremem asıl o zaman içim yanar çocuğun başka ihtiyacı karşılanır. kimisi 2-3 ay kullanıyo ya da hediye geliyo satıyo falan
Efsan1 almakay Puseti bence 2. el al dolapta çok güzel pusetler var önce bebek arabanı sec bebek arabasında 2. el mantıklı gelmiyor ama pusette mantıklı
3kedili2bebekli almakay evet mantıklı ben öyle yaptım eşim para vermediği için değil tabi sıfırı 30.000 ikinci eli 5000 olduğu için öyle yapmıştım ikizlerimde
melisasak35 almakay vallaha ben letgodan 2.ci el travel sistem bebek arabası buldum yepyeni corona nedeniyle hiç kullanılmamış bebek pusetide vardı 1000 liraya aldım bedava ne gerek var saçma sapan arabalara 20 30 40 bin vermeye ya
almakay beyzzsenturkkk temiz ürün bulamadım şuan bi de ilk bebeğim ondan kısıyormuşum gibi hissediyorum bilmiyorum belkide hamilelik duygusallığı ile de olabilir
beyzzsenturkkk almakay ilk bebeğime de 2. el aldım beşiği arabası bilemm nesi öyle düsünme onun iyiliğine böyle yapıyosun