yarennn1 evett liv’e gidicem ama nihal hanım sadece riskli gebeliklere bakılıyor dendi bana. Ben nihal hanıma yazdım randevu alabilirsiniz dedi. Kafam karıştı. Semra hanımdan aldım randevu ama hastaneye gidip bi görüşücem. Ya Nihal hanım ya da Semra hanım ikisinden biri kesin 😅