habiksle Çok geçmiş olsun, bende de kronikleşmiş ürtiker var, mecburen zolair kullanıldı, ilaçlar fayda etmiyor, fakat öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım istedim, eşimin iş yeri hekimi polenler tetikler demiş, evde kapı pencere açmasın, sık sık soğuk duş alabilir üşütmemeye özen göstermek gerek tabi, bir de %100 gülsuyunu buzdolabında soğutarak kabarıklıklarda kullansın demiş, bana en çok soğuk kompres iyi geliyor, sakin kalıp geçeceğini düşünmelisiniz, ben öyle sakinleştiriyorum kendimi, bazen pek mümkün olmuyor, ne yapalım, Allah şifalar versin hepimize.