ebcan94 bence 35i gördüğünde hala aynı hissediyorsan suları, kalp atımları iyiyse bekler almaz diye düşünüyorum. 36dan sonra zaten alsın artık diye gözünün içine bakıyorsun😅 yarın 37de alınıyorum bende. Ama 36ya kadar bir şey söylemedi hep bir gün bir gündür dedi bekleyelim dedi. En son geçen hafta planladık🌸 Darısı tüm isteyenlerin başına💖