Adetime 3 gün var yerleşme kanamasına benzer akıntılarım oldu erken gebelik testi yaptım negatif çıktı adetimin çok düzenli olduğunu söyleyemem ama pcos yok testi erken yapmış olabilir miyim kahverengi akıntı 2 gündür yok ara ara sağ kasık ağrım oluyor sadece