Kızlar bu zamana kadar özel bir hastanede hep muayene oluyordum yaklaşık 31. haftaya kadar bütün tüm tahlillerimi her şeyimi yaptırdım ultrasonların hepsine girdim her şey çok normal çıktı şimdi üniversite hastanesinde muayene olacağım için doktor değiştirdim o doktor da bana bugün ultrasona göre kilosunun baş çevresinin karın çevresinin haftası ile uyumlu olduğunu ama boyunun iki hafta geriden geldiğini söyledi ve perinataloğa yönlendirdi beni Panolog‘dan randevu alamadığım için tekrar özel hastaneye gittim doktorum bana her şeyin normal olduğunu 1.02 haftalık kısalığın normal gozuktugu sordu ama ben endişeliyim acaba bir sıkıntı bir hastalığı bir şey olabilir mi diye şu an 31 + 5’in Urasna göre de 29 + 5 olarak boy gözüküyor