Ne 1’de ne 2’de böyle uyuduğumu hatırlıyorum; aksine geç yatıp erken kalkardım ama 35’ten beri uykuya doyamıyorum. Normal olduğunu düşünüyorum artık sonlara yaklaşıyoruz. Sabah uyandıktan, kahvaltıdan sonra kendinizi motive ederseniz yürüyüş için biraz daha enerji bulabileceğinizi düşünüyorum yoksa akşama doğru yorgunluk iyice çöker, biraz önce makineye çamaşır attım ve yine yatıyorum 🤭🤭