ikiprensannesii_ Biraz önce çocuk doktorundan geldik bebeğimin dil bağı varmıs tehlikelimidir. Acaba süreç nasıl gidiyor kaç ayda kesilir zararı varmı acaba ne zamana kadar durabilir kesilmeden
ebruu1616 ikiprensannesii_ eltimin oğlunda vardı dil ve dudak bağı emme refleksi kuvvetli değildi ve peltek olur demiş doktor 10 aylıkken operasyon geçirdi yatış vs yok sabah girdi öğlen çıktı
nesli1453 ikiprensannesii_ benim oğlum yeni doğdugunda yaptırmıştık kesildi hemen emzir dediler suan altı yaşında hiç bir sorunu yok konusmasında ama baya yapışıktı bizimki mecbur kesildi korkulucak bişey yok 💕🙏
Daisyy000 ikiprensannesii_ Benimkinde de var memeyi tutuyorsa sorun yok dedi doktorum. Memeyi tutamiyorsa emmede problem varsa ufak bi işlemle hallederiz dedi. Buyuyunce konuşmada bazı harfleri söyleyememe veya pelteklik gibi durum olursa o zaman bakarız dedik
nesli1453 ikiprensannesii_ yok hayır bir kaç dakikalık bir işlem tabi bebiş ağlıyor yapıldığında ama emzirdikce düzelen cabuk iğleşen bişey