Kızlar şimdi hastaneye gideceğim ama sormak istedim dün gece kahve bir leke geldi acile gittim bir sorun görülmedi hafif yumuşama var dendi şimdi tekrar geldi kahverengi şekilde bir leke bu nişan falan mıdır eğer öyleyse doğum falan olur mu çok korkuyorum